Հայտերի արձագանքման և վերահսկման համակարգ

Համակարգի հնարավորություները

Համակարգը հնարավորություն է տալիս

 1․ Գրանցելու հաճախորդների և ներքին գործընկերների կողմից ներկայացված հայտերը։

 2․ Հետևել նրանց կատարման ընթացքին։

 3․ Ստանալ տեղեկություններ բոլոր կատրվող և կատարված հայտերի վերաբերյալ։

 4․ Վերահսկել, հայտնաբերել և շտկել խնդիրների լուծման պրոցեսներում առկա սխալները։

 5․ Ավելի արդյունավետ դարձնել համագործակցությունը սպասարկող բաժիների և նրանց անձնակազմի միջև։

 6․ Սեղմ ժամկետներում հայտնաբերել սպասարկման օղակում թերացողներին։

 7․ Ստանալ տարբեր տեսակի հաշվետվություններ ցանկացաց ժամանակահտվածի համար։

 8․ Մշակել հաշվետվություններ համապատասխան գործատուի պահանջների։