Հայտերի արձագանքման և վերահսկման համակարգ
Համակարգի հնարավորություները
Համակարգը հնարավորություն է տալիս
1․ Գրանցելու հաճախորդների և ներքին գործընկերների կողմից ներկայացված հայտերը։
2․ Հետևել նրանց կատարման ընթացքին։
3․ Ստանալ տեղեկություններ բոլոր կատրվող և կատարված հայտերի վերաբերյալ։
4․ Վերահսկել, հայտնաբերել և շտկել խնդիրների լուծման պրոցեսներում առկա սխալները։
5․ Ավելի արդյունավետ դարձնել համագործակցությունը սպասարկող բաժիների և նրանց անձնակազմի միջև։
6․ Սեղմ ժամկետներում հայտնաբերել սպասարկման օղակում թերացողներին։
7․ Ստանալ տարբեր տեսակի հաշվետվություններ ցանկացաց ժամանակահտվածի համար։
8․ Մշակել հաշվետվություններ համապատասխան գործատուի պահանջների։